Friday, June 16, 2006

Mind and Body


This piece is up for bids in my store on eBay...3 hours left if you would like to have it for yourself! I also have a buy it now price on this piece if you haven't got the patience like me to bid and wait lol .... http://stores.ebay.com/Nancys-Art-and-Supplies I also have 10 fun and quirky collage sheets available!!!! (these are always available at any time).
Last but not least I have a few $1.oo items for you to purchase and use in your collages or scrapbooks! Check it out! Limited supplies on these $1.00 goodies!

I promise to have more art in my store soon! And I am currently looking for more collage goodies, embellishments to add to my store! Decisions decisions !!! In the process of working on some new collage sheets....I have got to get me a color lazer printer, it would make this process so much easier lol....

Hope you take a lookey and wishing you a great day!


Happy Creating! :)

Nancy

Update....New art added to My eBay store!!! Lots of it this time! :)
http://stores.ebay.com/Nancys-Art-and-Supplies

This has been a very productive day.....Thanks to good friends like all of you who visit me here and kept my spirits up....Thank You Thank You! I managed to get some collage sheets prepared (no peekin yet...might have them up on my eBay later this summer) Got a piece done for Tryittuesdays....and started a new art journal Just FOR MEEEEEEE lol...about damn time too....I havent done any art for me since...hmmmmmmmmmmmmm ...Oh and speaking of Hmmm The Book Of Hmm....almostttttttt readdyyyyyyyyyyyyy! A little tweeking here and a little there and it will be ready to show......Muahhhahaahha .. got to go get errrrrrrrrr dun!!!!

Much love,
Nancy

4 Comments:

Blogger Judy Scott said...

I love this Nancy hope you got lots for it babe, hugs Judy x

5:44 PM, June 16, 2006  
Blogger Nancy Baumiller said...

Thanks Judy...but Nope not this time lol...hopefully another time :)

5:58 PM, June 16, 2006  
Blogger Suzie Q said...

Nancy, this is gorgeous! I was just off to have a look but I guess the listing has ended now and I'm not in the buying market right now :( The doldrums will pass, and when I have spending money one day I will be straight to your store! I love your work and all the lovely bits & pieces you have for sale :)

Great to hear you're doing something for yourself, sweetheart, I should take a leaf out of your book! ;) hehe
Good on ya, girl, and I can't wait to see this Book of Hmmm... hmmmm...;)

Keep Smiling! :)

Much Love & Huge Hugs,
Q xXx

7:08 AM, June 17, 2006  
Blogger Nancy Baumiller said...

Thank You Suzie!!! I am getting so horrible at keeping up my blog and comments...Much love and hugs!!!!!

1:52 PM, June 21, 2006  

Post a Comment

<< Home